הבולסת חוקרת - אירוע השקת מוצרי בשר פרימיום של אל גאוצ'ו

לפעמים אני אוהבת ליהנות מבשר טוב בחלקת האלוהים שלי, בפורום אינטימי ומצומצם. זה נכון שזה לא בדיוק שקול לחוויה של ישיבה במסעדה, אך לעיתים אני מעדיפה לגוון ולקחת את בן זוגי ואת נתחי הבשר אל חיק הטבע או סתם אל הגינה. לכן, כשנודע לי שרשת המסעדות החביבה עלי משיקה בימים אלו ממש את הבייבי החדש שלה: מוצרי בשר אל גאוצ'ו ברשתות השיווק, היה הכי טבעי עבורי ללכת ולבדוק.

אתם מבינים, פתיה אני לא (בטח בכל מה שקשור לבשר), טריקים שיווקים למוצרי בשר קפוא כבר בלעתי ולא בחפץ לב. לכן מטבעי קצת חשדתי, וזאת למרות ההכרות המרנינה, המתגמלת והטעימה שיש לי עם רשת אל גאוצ'ו.

אז החלטתי להקדיש תשומת לב רבה לעניין הזה ונעניתי להצעה הנדיבה והאטרקטיבית של ברנרדו בלחוביץ', מנכ"ל הרשת, להשתתף באירוע ההשקה של הבייבי החדש והמפואר הזה, שנערך בבית העיתונאים ביום א' ה-8.8. אם הייתי צריכה לסכם את האירוע בביטוי דרום אמריקאי אחד בלבד, הייתי לוחשת באוזניכם שהיה דה פוטה מאדרה!

 

הגענו אל בית העיתונאים אחר הצהריים, התפאורה שרקחו שם גרמה לי להרגיש בבית. שאפו ענק למארגנים שהגדילו לקחת את המוטיבים המרכזיים בחוויית אירוח של גאוצ'וס ועשו את זה הכי אותנטי שיכול להיות: אויר נעים, שתייה כיד המלך, עגלות עץ ועל גביהן ערב רב של שפע קולינארי, שרובו ככולו על טהרת המוצרים החדשים שמשיקה הרשת. בקיצור, גן עדן לגאוצ'וס וקרניבורים. אפילו סוס אמיתי היה שם!

אחרי כמה דקות של התמנגלות נעימה נכנסנו לחלל הפנימי לשמוע את הפרזנטציה ולהתרשם מהליין החדש של רשת אל גאוצ'ו. ברנרדו (שהוא גם הראיס וגם ידען בלתי נלאה בכל מה שקשור לבשר) העביר פרזנטציה מאוד מעניינת. אני באופן כללי גזורה על פרזנטציות מהסוג הזה, יכול להיות שזה קשור לאיזה חלום ילדות ישן להיות אשת עסקים, כזאת שיש לה פוינטר ושקפים והתפלגויות וסקרים וסטיות תקן, אני מתה על הדברים האלה. הפרזנטציה שהוצגה הייתה עניינית, קולחת והצליחה להעביר בצורה מלאה וברורה את החזון שמאחורי הרעיון, והנה הוא לפניכם -תמצית הפרזנטציה לאלה מאיתנו שלא התמזל מזלם להיות באירוע הנהדר הזה.

כמה עובדות חשובות על הבייבי החדש, על הטריטוריה שנקראת רשתות שיווק הבשר הקפוא בארץ והכי חשוב, על הדרך החדשה בה תוכלו ליהנות מבשר של מסעדה גם בדלת אמות הבית:

 
  
רשת אל גאוצ'ו, כמו שכולנו יודעים, נחשבת למומחית לבשר ובעלת ניסיון של כ-28 שנה בתחום (זהו השלב בו הסביר ברנרדו את הרציונאל מאחורי "למה דווקא אנחנו"). עובדות, רבותי, עובדות: למעלה מחצי מיליון סועדים בשנה במסעדות הרשת הפרושות ברחבי הארץ, 50 סדנאות בשר בשנה המועברות ע"י שף הרשת, עשרות אלפי חברי מועדון אל גאוצ'ו והכי חשוב... בשר אליפות!, זה המקום לשאול, למה אליפות? התשובה, כמו כל תשובה מוצלחת, נחלקת לכמה חלקים.
 
מסקר שנערך, נבדק ונמצא כי קרוב ל-40% מהנשאלים חושבים כי ברשת אל גאוצ'ו מגישים את הסטייקים המשובחים ביותר. הנתון הזה מציב את הרשת המנוסה והמתפתחת תדיר הזאת בראש מסעדות הבשר בארץ. יתרה מכך, המותג ששמו "אל גאוצ'ו" נתפס כמותג האיכותי ביותר גם בהשוואה למותגי הבשר הקפוא הנמכרים ברשתות (לא יכולתי שלא לחוש סוג של גאוות יחידה למראה הנתונים האלה).

אז על מה אנחנו מדברים בעצם? סדרת המוצרים החדשה של רשת אל גאוצ'ו הולכת להכניס את חווית הבשר המעולה שאתם חווים במסעדות ברחבי הארץ אל ביתכם. מדובר בסדרת מוצרים חדשה הכוללת חמישה מוצרים ייחודים: קציצות, המבורגר, קבבונים, צ'וריסוס וגם סטייק אנטריקוט אל גאוצ'ו. והכול 100% בשר משובח.

 
 
תשאלו למה משובח? כי באל גאוצ'ו יקיריי, חושבים על הכול. הדקויות אליהן ירדו עם ליין המוצרים החדש הזה (שהוא בתכלס נגזרת של ניסיון מעמיק ומלומד עם בשר) הן אפילו ברמת הצלייה. בפרזנטציה הוצגה הסברה הרווחת עליה כולם מסכימים ברצון – הבשר בארגנטינה הוא הכי טוב. מדובר במדינה שמבחינת המטבח שלה בוחרת (מה שנקרא) להעלות את הקרניבוריה על ראש שמחתה (אשריהם).

ישנם הבדלים בין חדוות המנגל הישראלית לקרניבוריה הארגנטינאית ארוכת השנים. בארגנטינה צולים את הבשר בדרך ייחודית היינו, גריל פחמים (אותו גריל מפורסם והכרחי בו תתקלו גם במסעדות הרשת). הצלייה בארגנטינה היא איטית, ואילו הישראלים אוהבים מהר. בארגנטינה הבשר מונח במרחק מה מהגחלים, ואילו בארץ אוהבים אותו קרוב אליהן. המשותף לשתי התרבויות, הישראלית והארגנטינאית, הוא שבשתי המדינות מתייחסים לאכילת בשר כאל קטע תרבותי-חברתי. במילים פשוטות: הארגנטינאים אמנם אוכלים אותנו בלי מלח מבחינת נתוני צריכת בשר, אבל בתכלס הם מתחברים לנתחים שלהם ממקום חברתי, בדיוק כמונו. כל הדברים האלה נלקחים בחשבון במסעדות אל גאוצ'ו ונלקחו בחשבון גם בליין המוצרים החדשים. אם תרצו לפשט - זה לא סתם בשר משובח, זה בשר משובח שמותאם במיוחד לאופן צליית הבשר (בעברית תקנית, מנגל) בארץ.

 

כשהסתיימה הפרזנטציה קיבל את פנינו ניחוח הבשר שהונח מבעוד מועד על גריל הפחמים. חגיגה קרניבורית של בשר איכותי מהסוג שמעכשיו תוכלו להתפנק בו היכן שרק תבחרו.
 
תפסנו צלחות והתקדמנו אל עבר הבשר, הריח מטריף את בלוטות הטעם. מנגלים עמוסי כל טוב המתינו לנו ועליהם: נתחי אנטריקוט, קבבונים, צ'וריסוס, המבורגרים, קציצות, ואסאדו, שאמנם לא נמצא ברשימת המוצרים הזמינים ברשתות השיווק, וחבל, אבל תמיד אפשר להתנחם בסטייק המשובח או בצ'וריסוס. זה הרי ידוע שההמבורגרים והקבבים נתפסים בעולם הקרניבוריה כמזונם של הנשים והטף. אבל בסתר בסתר, בין הגריל למגש הבשר, כולנו יודעים שראש השבט, הלא הוא הנותן במנגל, מנשנש אותם גם.


בסוף האירוע, קיבלנו במתנה צידנית עם מוצרי הסדרה החדשה לנסות בבית. מה אירע בגורלם? את זאת תדעו בפעם הבאה.


בתיאבון,



   הבולסת




פרטים נוספים על סדרת מוצרי הבשר של אל גאוצ'ו תוכלו למצוא באתר אל גאוצ'ו




הוסף תגובה :
נושא
תוכן
שם הכותב
דוא"ל